Home FAQ

FAQ

Hebe je een vraag over Podosophia.nl of jouw abonnement? Op onze FAQ pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.

Abonnement

Je kunt de verschillende abonnementsvormen hier vinden en met elkaar vergelijken. Als je het gewenste abonnement hebt gevonden ga je via de button naar de webshop van Bohn Stafleu van Loghum (BSL.nl/shop). In de webshop van onze uitgever kun je gemakkelijk jouw abonnement naar keuze afsluiten.

Dit klopt. Wanneer je een abonnement af wil sluiten op Podosophia of BSL Podotherapeut Totaal kom je op de webshop van Bohn Stafleu van Loghum terecht. BSL of voluit Bohn Stafleu van Loghum is de uitgeverij achter Podosophia.

Uw abonnement gaat direct in. Na bestelling van uw Podosophia of BSL Podotherapeut Totaal abonnement ontvang je per e-mail instructies waar je kunt inloggen. Het platform dat hiervoor gebruikt kan worden is www.mijnbsl.nl.

Abonnementen kunnen op elk gewenst moment ingaan. Na het eerste loopjaar wordt een abonnement automatisch verlengd, tenzij twee maanden voor de vervaldatum is opgezegd via het daarvoor bestemde formulier. Als vakuitgave hanteren wij de opzegregels uit het verbintenissenrecht. Wij gaan er van uit dat je het abonnement uit hoofde van jouw beroep afsluit.

Ben je Podosophia abonnee? En heb je jouw laatste editie niet ontvangen? Dit kun je doorgeven door dit formulier in te vullen.

Je ontvangt de niet bezorgde editie binnen vijf werkdagen. Heb je een eerdere (oudere) editie van Podosophia niet ontvangen? Geef dit dan telefonisch aan ons door via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Het klantnummer kun je bovenaan jouw factuur vinden en boven jouw naam op de adresdrager die bij het tijdschrift zit.

Als je wilt overstappen op een goedkoper abonnement, is dit mogelijk aan het einde van jouw huidige abonnementsperiode.

Overstappen naar een duurder abonnement is op ieder gewenst moment mogelijk. Om jouw abonnement te wijzigen kun je hier contact opnemen met onze klantenservice.

We hopen natuurlijk dat we je met Podosophia of BSL Podotherapeut Totaal lang mogen blijven ondersteunen in jouw werk en dat je het ons laat weten wanneer je verbeterpunten voor ons ziet.

Wil je toch opzeggen? Dat kan 2 maanden voor het einde van jouw abonnementsperiode via dit formulier.
Je kan niet telefonisch opzeggen.

Financieel

Wil u een Podosophia abonnement afsluiten? In de BSL shop kunt u uw abonnement betalen per factuur of acceptgiro.

U kunt bij een bestelling van abonnementen, zoals Podosophia, of bij een zakelijke bestelling op factuur kopen. De factuur ontvangt u apart en is afkomstig van Springer Media B.V.. Bij betaling vragen we u om het factuurnummer en uw klantnummer te vermelden. U kunt deze gegevens op uw factuur vinden.

Het rekeningnummer van Podosophia voor handmatige betalingen is ons Duitse rekeningnummer van Springer Media B.V. Onze bankgegevens zijn:

Deutsche Bank AG, Berlin
Unter den Linden 13-15
10117 Berlin
Germany

IBAN: DE76 1007 0000 0034 8565 00
BIC: DEUTDEBB
Account Holder: Springer Media B.V.

Vermeld bij uw betaling altijd uw factuurnummer en klantnummer.

Aangezien dit een buitenlands bankrekeningnummer is, moet u bij het overmaken kiezen voor ‘buitenlandbetalingen’. Als uw rekening niet geschikt is om een overboeking naar het buitenland te kunnen doen, dan kunt u ook het onderstaande Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken.

Deutsche Bank AG, Amsterdam
De Entree 99 – 197
1101 HE Amsterdam

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50
BIC: DEUTNL2A
Op naam van: Springer Media B.V.

Ja, dat klopt. De financiële administratie van Podosophia wordt uitgevoerd door Springer Media B.V.. Wij zijn onderdeel van de internationale westenschappelijke uitgeverij Springer Nature, dat is gevestigd in Duitsland en bankiert bij de Deutsche Bank AG, Berlin.

Is uw rekening niet geschikt voor een overboeking naar een buitenlands rekeningnummer? Dan kunt u ons Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken:

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50. Op naam van: Springer Media B.V.

Vermeld bij uw betaling altijd uw factuurnummer en klantnummer.

Is uw vraag niet beantwoord?

Is uw vraag niet beantwoord? U kunt nog meer vragen vinden op de website van onze klantenservice. Vindt u daar ook niet uw antwoord? Of komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via e-mail of bel ons: 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Abonneren